داروخانه پروردگار

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است. مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم می رسد درست مانند چشم انسان می باشد.تحقیقات نشان می دهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در  عملکرد چشم می شود.

وقتی گوجه فرنگی را از وسط دو نیم می کنید چهار تا خانۀ می بیند که دقیقاً مثل قلب است. تحقیقات نشان داده که گوجه فرنگی خون را تصفیه می کند.

حبه های انگور روی خوشه شبیه قلب است و هر دانۀ آن شبیه سلولهای خونی. تحقیقات نشان داده که انگور برای قلب بسیار مفید است.

گردو شبیه مغز انسان است. نیم کره راست و چپ. قسمت بالای و پایین مغز. حتی چین خوردگیها و پیچیدگیهای آن هم شبیه نئو کورتکس می باشد. امروز می دانیم که گردو نورونهای پیام رسان به مغز را تقویت می کند.

آیا تا حالا به لوبیا قرمز دقت کرده اید که شبیه کلیه انسان است؟ تحقیقات نشان داده که لوبیا قرمز در بهبود عملکرد کلیه نقش بسزایی دارد.

ساقه کرفس شبیه به استخوان است و در استحکام استخوان بسیار مؤثر می باشد. استخوانها از حدود ۲۵٪ سدیم تشکیل شده و کرفس هم حدود ۲۵٪ سدیم دارد. چنانچه در رژیم غذایی شما سدیم وجود ندارد  کرفس می تواند این کمبود را جبران کند.

انجیر پر از دانه است که وقتی رشد می کند به صورت دوتایی روی درخت آویزان است. انجیر باعث افزایش تعداد و حرکت اسپرم می شود.

Sweet Potatoes  یا سیب زمینی شیرین شبیه لوزالمعده است که به تعادل قند خون در بیماران دیابتی کمک می کند.

زیتون به سلامت و عملکرد تخمدان کمک می کند.

گریپ فروت و پرتقال و انواع مرکبات شبیه غده های شیری هستند و در سلامت سینه مؤثر هستند.

پیاز شبیه سلولهای بدن می باشد.امروزه تحقیقات نشان داده است که پیاز نقش مهمی در خروج مواد زائد بدن دارد. باعث ریزش اشک و شستشوی لایه مخاطی چشم می گردد.

✅ کلیه حقوق مادی و معنوی مربوط به نشر، تکثیر و بهره برداری از محتوای وب سایت یوگا پیام مهر در اختیار صاحب آن قرار دارد. کسانی که مایل به استفاده از مطالب مندرج در این سایت هستند، باید منبع و آدرس اینترنتی آن را به صورت صریح و واضح ذکر کنند.

×

وقت بخیر 🧘

×